lägger av



vaknade halv 8 av mig själv imorse jag är stolt över mig själv måste jag säga!

sedan halv 8 har jag hållt på ringt och ringt och ringt överallt, och fått några klartecken på hur livet ser ut framåt.
jag har en inflamation ikroppen eller en sjukdom och ännu har inte en remiss gått fram så min kära mor ska ringa nu..jag vet inte hur länge man kan gå med en inflamation utan hela kroppen lägger av? jag känner iallafall jag är så slut spurtten för att den ska lägga av..

men mitt i detta har jag fått bra samtal också. men det kan jag inte skriva något om ännu.. men livet ser ljust ut i framtiden!


jag ska försöka orka åka på birsta och handla resten av julklapparna, åka hämta lite granris någonstans baksidan hos mamma och pappa..

nu blir det film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0