mörkt hår



färgade håret mörkt igår, var bra länge sedan jag hade så mörkt som nu, jag blir rädd varje gång jag ser mig i spegeln och tänker vilken är den bleka tjejen med detta mörka hår?

jag skulle till härnösand idag vara med fina emma vad händer? jo först kommer det ingen buss jag fryser ihjäl, går hem kolla ny buss går tillbaka i god tid tycker jag, ser bussen åker förbi och ingen ide springa för det skulle va bambi på hal is, och brytna ben idag sånnafall! så nu sitter jag här gör middag och tycker det här suger.

men allt har en mening så detta menas att jag borde skaffa körkort, emma borde flytta närmare!!

och jag ska se skräckfilmer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha gullan! <3 Du har rätt, du måste skaffa körkort och jag måste flytta närmare ;) Nästa gång kanske det går bättre!

2011-12-30 @ 20:31:38
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0