facebook

jag förstår inte varför tjejer lägger upp bilder på facebook lätt klädda är folk så beroende av bekräftelse nu för tiden? typ dom dära 10 olika bilderna i bara bikini utan annsiktet?  i olika ligg ställningar?

och dom som gör slut och blir tillsammans varje dag på facebook? hmm?? hur orkar ni, ett bråk då ska jag ta bort androw på facebook sedan efter vi blivit sams blir vi ihop på facebook? det värka värsta dödsseriöst allt som händer på facebook är livet nu för tiden?

och ni som skriver ut om era drog problem, ja jätte bra ni är drog fri och det men det är inget jag skulle precis skryta om? 

ELLER DET VÄRSTA dom som skriver fucking jävla rooomaner på facebook och så har dom blogg??! varför skaffa blogg om ni ska skriva ut hela romaner på facebook? eller dom som sitter skriver "gilla om du tycker jag är fin" "om du inte gillar tar jag bort dig som vän" ja men gö det snälla??

då undrar ni varför tar du inte bara bort alla dessa människor på facebook? nä för jag är vän med dom utanför "facebook" världen, och gillar dom som dom är utan för denna fucking facebook!


jag sitter inte ofta på facebook jag tittar den på morgonen 06:00 kan jag medela det är då ni får tag i mig där offtast.. och så får det förbli annars har jag en telefon? förr ringde man tillvaran brukade vara ganska trevligt tyckte jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0