Härliga morgon

Äntligen torsdag ska börja åka mot jobbet nu, förkylningen sitter fortfarande i mig!! Less att det aldrig går över helt! Androw var vaken imorse och mådde inte bra så japp här har jag smittas med hals ont! Och han ska jobba kväll.. Syster och mamma kom igår hade shoppa som några galningar på bik bok själv gav jag nya kläder till syster som jag inte hunnit tagit bort prislapp på som jag inte kan ha mer!!!! Fy måste börja träna! Men som tur kunde inte syrran ha ett par jeans så fick ett par och två huv tröjor beställde jag!

Ska ringa på en lägenhet idag Ska bli intressant!


Kommentarer
Postat av: Sofia/ Kreativ inredning

sv: Hej Lina! tack för din kommentar! De runda duschdraperistängerna finns att köpa i mer välsorterade butiker som säljer badrumsinredning samt hos internetbutiker, här är ett exempel:



http://www.badrumsbutiken.se/shopfunk=visa_artikel&artnr=CR3-24r



Ha det fint!



MVH

Sofia/ kreativ inredning

2012-04-26 @ 20:09:13
URL: http://kreativinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0