naglar

idag bokades det kurs för mig hela veckan imorgon, känns underbart att bli utbildad, sedan har jag boka kurs i malmö med hotell och flyg, jag sa om jag blir yr sätter jag på mig en skylt "hjälp mig till malmö" och hoppas på att någon nappar på det, hihi.. men hur svårt kan det vara att flyga själv? känns inte som det ska vara några problem. finns ju taxi utan för och det som kör och hämtar mig kan ej bli svårt.

har ofta ingen ork att sitta framför datorn när jag kommer hem från jobbet sitter 8-5 varje dag framför en dator, och när man kommer hem är jag så trött på allt som har med dator att göra!



gjorde naglarna i stockholm nu när jag var, kändes toppen, ska göra nya om en månad tänkte boka redan imorgon så man vet man har en tid, nu blir det att krypa ner i sängen med värme påse! och vara på bättre humör när jag vaknar imorgon, idag har inte vare topp på jobbet varit stressad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0