underbart!

igår morse flög jag till göteborg klev upp 5, var fruktansvärt men kom upp iallafall! sedan åkte vi runt när ja kom först när jag kom till arlanda tröck ja för mycket på mobilen så den vart puk-kod självklart så jaaag grej, men fick tag i personal som kunde ringa pappa, satt vänta på flygplatsen 2 timmar som pappa var sen. idag vare upp halv 7 för åka till ullared, och vi var peppad gäng som aldrig hade varit där, och alla åkte hem besvikna.... hmm vi hade nog för stora förväntningar men jag shoppade massor, sedan sov jag på vägen till hotellet tyckte det tog länge hade åkt fel så 2 halv timme åkte vi runt, ja packade om mig och drog till stan, vart lite shopping där med! sedan tillbaka till hotellet och gick åt middag påengång sedan suttit ute hela kvällen nu blire kvällen och skvaller tidningar för hela slanten, godis också för den delen!

roliga och hettsiga två dagar!

Göteborg

min dag

ritat lite

dåliga väder

jag har nyss insätt att jag sitter här på min semester vecka, men tur är vell ändå det på ett sätt att jag glömde bort, som detta oväder gör en inte precis glad, men får flytta semester veckan, och så går jag på semester måndag.. och håller alla tåg och fingrar för lite sol när jag väl ska få ha semester i mitt liv.

som det ser ut nu kommer det spöregna hela denna vecka också, men får vell göra bästa av sitavtionen....

har kollat upp flygbiljetter också ska åka till göteborg nästa fredag, får hoppas på lite sol då iallafall!

gatufesten

nu är denna gatufestveckan slut, och den har varit fruktansvärt rolig!

i torsdags åkte jag och androw till bannsjön solade, jag ville bada men var alles för kallt för mig, sedan drog jag till jonna och nadja och alla på förfest sedan in på gatufesten, var svin roligt, jag tog en taxi hem tidigt, somnade fort fredag sov ja som en stock, sedan åt vi middag och det, gick ja upp till cecilia och andreas drog vi in på gatufesten, tyckte det inte var så bra, mötte upp androw och dom och åkte hem iställe, sedan lördag vaknade vi sent, gjorde ja mig klar åkte till makarenna på förfest sedan vare daaans heela kvällen lång, sedan mötte upp androw köpte vi mat och drog hem, söndags bjöd vi in oss hos mamma och pappa på middag och så passa vi på tvätta lite!

det bästa var nog på hela helgen att jag sa till androw jag vill ha en nalle, när jag möter upp han kommer han med en nalle och säger "jag har vunnit en nalle till dig, med dina pengar" hahahah men fick min nalle iallafall! :D