fuck you!

fuck leilas julbak, allt går som på smör för henne när hon bakar, själv får man kämpa som ett djur ibland när man bakar något nytt, suttit och varit arg på henne igår...


jag är avis på mamma och syster som är i stockholm shoppar och har trevligt, dom ska på idol finalen ikväll mamma har aldrig i hela sitt liv kollat på idol, tror inte syrran är så inne i det heller tror det bara för göra något roligt! och jag är aviiiiis, själv ska jag köpa tusen go saker ikväll vräka i mig och hoppas ja få se mamma & syrran!


jag inväntar ett mejl, jag inväntar androw, jag måste gå ut i detta väder!



vänner hör av sig, vänner ringer fråga hur man mår.

en dag är jag inte där, justja jag är inte där längre för dig!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0