tröttis





igår bakades för full hos johanna, laktos & gluten fria och vandliga självklart! johanna rev ner jennies smet på golvet och jag fick göra om smeten 3 gånger för det vart helt fel med laktosfritt mjölk.. men till slut så skulle ha mer smör i när det var laktosfritt!

jag somnade som en stock igår när jag kom hem, tänkte jag skulle va vaken till androw kom hem, jag märkte inte ens han kom hem det var ju trevligt haha.. jag gjorde en blåbärspaj när jag vaknade och vi drog till mamma och pappa senare på dagen där kusin med sin son kom och farmor, åt vi middag och det sen vart det tvätta hela kvällen, medans så åkte jag på jobbet lite fort!

nu blir det sova på engång för imorgon ska jag tvinga in mig på vårdcentralen för fått inflamation i 1 finger och i en tå! jag börjar ge upp snart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0