fjantigt!

något jag stör mig på som fan är när folk skriver "vit månad" "nu förtjänar jag alkohol när jag varit utan 1 månad" men shiit alltså? som någon jävla alkoholist? ska man hylla någon för dom är nykter en månad? en helg? hur dumt låter inte det? om du känner du måste dricka varje helg och sedan känner du behöver en "vit helg" då borde man söka hjälp!!!

jag tänker fan inte hylla någon som är nykter en månad! wow duktig tjej/kille du är!

Jag stör mig på folk som stör sig på att jag nästan aldrig dricker också, varför stör det er om inte JAG dricker? det är ofta jag går ut nykter och det gör inte mig något för annars skulle jag inte göra det eller hur?  jag är där för träffa folk och dansa och ha kul! självklart dricker jag också ibland och har roligt men om inte jag känner för att dricka men att gå ut då ska inte något lägga en dum kommentar och bli sur för att jag inte dricker!!

och det dära med att folk undrar om  jag inte får dricka för min pojkvän.
så vi tar upp det nu också nu när jag är på g.

vem vill ha sin tjej full varje helg på krogen? smart fråga va? den har ni inte tänk på va?
jag får dricka för androw men nej kanske inte varje helg skulle han gilla. men han säger inte du får inte!

och nej jag skulle inte vilja ha en kille som var ute varje helg, det funkar inte för mig, inte min typ av kille!

Kommentarer
Postat av: J

Bra skrivet. Håller med dej fullt ut!

Följer din blogg lite då å då, har ingen själv.

Kram J (Din kusins vän)

2011-11-23 @ 11:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0