Hår produkter!



dessa produkter fick jag i min postlåda för någon vecka sedan för att testa vad jag tycker.

vaxet var till androw men han rakade av sig allt hår dagen innan det trillade ner så det har inte testat innan.
jag gillar curl booster skarpt! .. jag kommer nog köpa när det är slut!

så här får ni vad dom är till för :

curl booster

HYPE by Mood Curl Booster är en skyddande och formande gel som gör att du kan definiera, förstärka och kontrollera dina lockar för ett fylligt och lockigt hår. Vårt unika Triple Action Protection System skyddar ditt hår mot värme och UV-strålar samtidigt som färg och glans bevaras. Användning: Fördela produkten i hela håret, bearbeta från hårbotten och hela vägen ut i topparna. Forma, skulptera och lyft håret till önskad look med hjälp av fingrarna eller föna med diffuser för att förstärka lockarna.

 

fix mud

HYPE by Mood Fix Mud ger ditt hår stadga och struktur med en matt finish. Passar perfekt för styling av kort eller etappklippt hår med attityd. Vårt unika Triple Action Protection System skyddar ditt hår mot värme och UV-strålar samtidigt som färg och glans bevaras. Innehåller naturligt bivax. Användning: Värm produkten genom att arbeta den i händerna, fördelas i hela håret. Forma, skulptera och lyft håret till önskad look med hjälp av fingrarna. Kan appliceras i handdukstorkat eller torrt hår.




60 kr går dessa produkter på ica maxi och sånna ställen finns dom, testa dom är super bra finns även fler produkter!

information taget från deras egna sida. här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0