Boom



vaknade imorse kunde inte sova längre en 9, låg kvar i sängen tänkte vafan sov människa men nää..
så jag drog iväg ett sms till krå hon hämtade mig vi åkte till boom fyfan vad folk och vad det var svårt att andas för mig där, har haft svårt med astman några dagar nu tror det är vädret att det är regn sen bra sen regn igen osv.

 

Jag åkte hem umgås med A sedan kom pappa hämta mig åt middag där hade packa saker för trodde jag skulle få skjutts för stor handla men det fanns inte på kartan tyvärr, vart sitta framför brasan med en katt som gosa och hockey med fadern.

Åkte jobba iställe kom hem för ett tag sedan har små städa för imorgon blir det dammtorka och saker, sedan ikea med erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0