fylla år...

fyfan vad tråkigt jag har det.. inte jobbat på en vecka och jag vill grina för jag har så tråkigt på dagarna?!?!

vad gör folk som inte jobbet?? hade fått spunk sitta hemma i månader.

jag vill ha tipps från er som inte jobbar för jag har så tråkigt nu så vill dö typ!?!?
ingen umgås med för alla jobbar..

har iallafall ätit kina mat till lunch idag, det var vell det nöjet jag har haft idag helt enkelt!
lysnar igenom spotify listar som jag har gjort varje dag nu i en vecka..

jag fyller 22 år snart och det ser jag inte framimot jag ett år äldre.. jag frågade min mor om dom inte ska fråga snart vad jag önskar mig? bara 2 veckor kvar? men hon visste redan vad dom skulle köpa, så får se vad jag får, får alltid något bra!!

man ska bjuda sina vänner på fika, kanske ett glas vin iställe och kex och ost?

får se hur jag gör, är iallafall borta i stockholm på själva födelsedagen kommer bli en rolig och hysterisk vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0