något om mig

ibland vill jag rymma.. tänk att packa väskan och inte berätta det för någon, man skickar vykort till sin familj från olika ställen och berätta vad man har varit med om allt dåligt och allt underbart.



finns det en så finns det flera



jag har en favorit låt jag älskar att sjunga.. min pojkvän hatar den det ser jag på han när jag börjar sjunga den jag kan den utan att ha den i bakgrunden jag älskar diska till den jag älskar dansa till den jag älskar skrika låten högt, den kan få mig svin glad den kan få mig så jävla förbannad och ledsen fråga mig inte varför för jag vet inte varför själv men jag älskar den..


Håkan Hellström - vi två, 17 år


Jag har också en till låt som får mig på samma humör.

Håkan Hellström - 13


jag älskar Håkan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0