ny bakat bröd och kärlek!



min kära far kom hit med nybakat bröd och massa pålägg kaffe och bulle.

jag tittar ut vädret var bra nyss? vad hände? jag sitter och lysnar på min jay-z min man.
fick hem klänningar från nelly, ena var ju helt fel sydd måste den ha varit, ska kolla om jag kan sy den till ett linne, den sitter helt felande på mig. bara hänger och ja, vet inte hur jag ska förklara.


någon jag måste lägga ett ord på är att det tar ändast 2 jävla dagar för nelly att skicka grejerna, medans på hm 2 månader? wtf? jag har fått ringt till hm 3 ggr sist tog dom 1 månad berätta för mig att sakerna har försvunnit...

så skippa hm och beställ från nelly om ni vill ha sakerna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag beställer inte från HM eftersom att det tar sådan tid! Vilket är synd för då man väl får katalogen eller kollar på hemsidan finns det jättemycket fint men som man inte beställer för man får grejerna en månad senare, sucks!

2011-10-19 @ 20:11:32
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0