helg!



i fredags var johanna här och åt jag hade gjort potatisgratäng och majskolv med fläskfile!
vart gott men det hann bli kallt och grejer gick inte riktigt som jag hade tänkt men det var mumsigt!


i lördags åkte jag med pappa till stugan, jag är livrädd för björn men jag gick i skogen och lät och skrek, pappa sa åt mig att jag lockade på dom fast det tror jag inte, haha jag gick runt letade svamp men fanns inga man kunde äta det var ju synd,

sedan åkte jag till jacob som hade fyllt år, firade han åkte sedan vidare till makarenna på förfest med massa tjejer, det var trevligt men dock drack jag inte för jag var så trött osv, men vi drog ner på tandoori? vet inte om det heter så, för alexander jobbade så vi drog dit sedan på något ställe, sedan jacks vart det till 12 sedan åkte jag och & nadja hem!








Det hände något speciellt i lördags, jag var ju och fira jacob jag ska åka till makarenna händer en skinnjacka fundera på är det där verkligen min jacka? går runt i lägenheten kolla om det finns någon annan skinnjacka, jag kollar stolek 34 var det, tänkte är jag dumihuve? och inte ens känner igen jackjäveln jag har?!?! jag börja titta i fickorna inser det är ju inte min jacka.. vi kommer på erikas syster har nog tagit fel japp det stämde, och där stog jag utan hemnyckel och kändes onödigt åka dit för det är en bit... och min andra hem nyckel är i södertälje så jag fick ringa hem till mamam säga jag skulle sova där inatt, så när jag kom hem dit så hade mamma bädda upp soffan till henne och mig haha!


vaknade i söndags hos mamma och pappa gjorde godfrulla och åkte på syrrans dm final match, fybubblan vad jag frös... dom förlorade det var synd men silver det är ändå bra komma till final!
sedan vart det kalas hos kusin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0