varför får jag inte sova?



sitter och inväntar nya avsnittet av gossip girl..  finns det någon tjej där ute som inte älskar gossip girl? jag älskar se på kärlek och drama.

jag har jätte problem med min sömn.. jag sover inte på nätterna det går bara inte?! jag somnade 7 i morse och vaknade 11 idag.. jag förstör mina dagar och är butter under dagaran för jag inte sover något! Normalt bruka jag somna halv 11 och vakna 10 över 7? och har ett normalt liv men dette är inte normalt för mig som har pågått i en veckas tid nu, jag blir frustrerad. och nej det spelar ingen roll om jag sover själv eller med någon inget funkar just nu!

ska testa gå ut och gå innan ja lägger mig idag & så jobba ikväll! se om det blir bättre? annars får det bli vårdcentralen imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0