Jobbs!

idag gick det super bra på jobbet, men det kan vell inte gå dåligt riktigt? nää..

har ju som sagt börjat på nytt jobb, och allt går bra som det ska, mycket nytt och ta in!

Det är lite ovanligt, folk hejar på mig när jag går förbi dom, folk pratar med mig!

det är inte något jag är van. på min gammla arbetsplats när jag gick i korridoren sa godmorgon och var på bra humör tittade dom på mig och gick vidare. det är vell det jag är van helt enkelt och äta för mig själv osv. nu är det helt annat!! det gillar jag självklart blir man blyg och så, som man har försökt under 1 år försökt heja på folk och dom har aldrig heja tillbaka på min gammla arbetsplats.

nu när jag kommer på morgon blir jag bemött med ett stort leende och godmorgon!
i like it!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0