överlycklig tjej!



igår morse åkte jag och androw hem till han och var där hela dagen jag diskade så jag fick min kina mat till middag, tog bussen hem på kvällen mötte upp mamma och felicia dom skulle hem och göra fruktsallad och ha film kväll så jag sov över här, ganska mysigt har det varit och länge har jag sovit också, sov i dubbelsängen med katterna!

justnu har jag kämpat med göra en brasa, jag suger på göra brasa...
men jag har lyckats nu överlyckligtjej!

älskar att jag bor i lägenhet måste jag säga, inväntar androw nu vi ska göra middag tills mamma och felicia kommer hem, sedan ska jag åka hem jag saknar min söta lilla lägenhet!



såhär nöjd är jag nu i min soffa eftersom jag kan skryta med förengångskull att jag klarade mig utan mamma pappa eller androw att göra en brasa i huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0