fuck

fuck vad tråkigt det är att vika in kläder, men får dåligt samvete när androw gjort så fint och det ända han bad om var att kläderna får jag vika in... men guuud så fruktansvärt tråkigt det är har redan lessna och en hel ikea kasse kvar.... och tuuusen sockar att para ihop känns det som... jag bruka göra en fuling ibland när jag ser jag har lite strumpor bruka torktummla androws typ 3 par vipps så har jag 3 par strumpor! (ett tippps) hahaha fast går bara ha dom någon timme sedan är dom stora så man badar i dom, men funkar ett tag iallafall!


jag har ett problem, jag kan inte klippa mina filmer jag filmar med min kamera?!?! någon som kan ge tipps skulle va gullig för jag får inte till det, jag har redan ändra formatet men går ändå inte in i något pogram för ändra på skiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0