Fy haha

Vi satt hos mig snaskade på godis färgade håret på Johanna, kom på vi kanske ska dra på krogen, sagt som gjort så drog vi in på krogen! Jag har inte vare ute på ett bra tag! Så åkte Johanna hem för jag Sanna trodde det var nå drag på memento eller vad det heter!? Det var ett SKÄMT!! Jag skämdes att vara där, så vart ett sms efter 1 min till androw att jag ville hem, haha tror vi var kvar halv timme? Jag måste nog vara den äldsta där!? Var som ett stort polarlördag! Tjejer stog jucka på varan på ett tomt dansgolv! Aja blir ej utgång där nå mer iallafall! :) sedan vare nå konstig människa när jag och åker hem en kille som står i
rondellen naken? Haha han ollade på stolpen? Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0