stockholm

















haft supermysigt i stockholm åkte fredag klockan 6 på morgonen sov hela vägen till stockholm, vi åkte checkade in alla våra saker, sov på vandrarhem måste säga jag var mycket nöjd! förutom att våran frulle vart slängd av städaren hahaha, men det är en annan historia vi sov bra och allt sånt! vi åkte in till skärholmen shoppade loss tror jag shoppade lite för mycket denna helg... :P haha men jag är värd det!

fredagen gick vi ut och åt på ett jätte fint ställe vart kycklingsallad för min del var suupergod! åkte hem somnade tidigt gjorde vi, jag vaknade 6 som vanligt råkade väcka moster, men tillslut vaknade alla! lördagen gick vi på stan bara jag shoppade alles för mycket så fick lov åka hem med allt för gick ej bära, och det tog jag lås på min plånbok trodde jag... hahah åkte tillbaka själv sedan åkte jag in till gamla stan skulle möta upp resten medans fotade jag ute liggare och lite sånt tänkte göra tavlor hem hit.. dom andra kom vi yrade runt i gamlastan för min morbror med sambo har nyss flytta dit så var bjuden på middag supergott tacos och jag vart kär i lägenheten!!! så fiiin, ska nog sattsa också på bo mitt i gamla stan ;) hahaha sedan åkte vi tillbaka spelade spel hela kvällen vart ovänner alla och sedan somnade glad!

söndag åkte jag själv in till skärholmen för jag skulle byta stolek på ett par jeans slutade med att en person skickade mig till liljeholmen eller vart ja tog vägen så satt där gjorde naglarna, och jag har fortfarande kvar jeansen haha så om någon vill köpa ett par snygga jeans så finns det ett par här!!  jag vandrade runt där lite hittade jätte söt chocklad affär och köpte lite present till mamma och så! sedan hände det som inte skulle hända cubus hade bra pris på jeans så fick med mig 2 par jeans hem och tshirt åt a... typiskt! haha sedan åkte ja in till t centralen köpte mig en sallad och lite gosaker och satt läste min bok 2 timmar tills dom andra hade sprungit klart!

och nu äntligen hemma fast har kunna stanna några dagar till, men tror nog det blir stockholm igen denna månad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0