paulinas babyshower










igår stor bakade jag och makarenna till paulinas baby shower ända till halv 12 igår kväll, haha så idag har jag varit på det, varför har inte vi så i sverige? det är ju inte "vanligt" här? jag ska iallafall ha sånt här när jag ska få mitt barn, var jätte mysigt och gulligt allt!! rosa och puttinuttit!

när jag kom hem hade androw städa hela lägenheten diska och allt sånt, vart lyckligaste tjejen!!! så gjorde vi middag körde han mig till mamma och pappa, nu ska jag ner i sängen efter denna helg vare toppen!

imorgon är det utbildning på jobbet för min del och fränsta efter jobbet.. så måste få bra sömn så jag är redo att få in all information!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0