gö mig till två personer



här sitter jag en lördag fundera på vad jag ska göra för middag, ätit snabbmat hela veckan typ för jag har inte orka gjort någon mat för jag äter själv jämt har lessna, jag trodde aldrig jag skulle nå så långt att börja äta fryslådor och snabbmat så mycket som jag gör.. gillar inte det ens igentligen?

ska diska först så finns något att äta på ens, ibland önskar jag att jag kunde göra mig till två personer som nu skulle jag behöva en som diska sen en som lagat mat. men nej jag är en så får börja med att diska sedan laga mat.

bruka tänka?
ensam och stark
men just nu är jag bara ensam inte stark!


så nu blire disk med musik på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0