äntligen

fram och tillbaka har jag varit in på sjukhuset med min kära lilla mage, ätit piller hit och dit under 5års tid, fått åkt hem från jobbet igår för jag vart konstigt trött och ont i huvudet, kom hem halv 1 sov till halv 6, åkte till mamma,  plågade mig igenom och var fixade naglarna, gick till mamma och pappa fick i mig lite mat och åkte hem somnade halv 11... idag gick jag till vårdcentralen för börja om på ruta ett igen trodde jag och börja med dessa undersökningar hit och dit, men nä idag sa han bara när han kom in till mig, du är laktos och gluten. jag är så jävla glad. ni undrar säkert hur man kan vara glad av ett sånt här besked? jo men det har gått så långt så jag har vilja haft en påse på magen.. 
 
jag hoppas och ber att ingen går runt med samma besvär jag har gått runt med, visst dom är inte slut än och det kommer nog ta ett tag innan jag är bra som en helt vanlig människa. men om dom inte säger du är gluten ta bort själv, jag har gått igenom varje jävla personal i hela vårdcentral under 5 år, och nu får jag en ny som kommer in och säger på en minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0