bra där lina



slutade lite tidigare idag på jobbet 4, var dödens skönt åkte på dollar & rusta köpte det som man måste ha hemma, jag gick köpte en fattig sallad på coop tänkte jag sover en timme innan bion, jo men det så låg jag död och kom aldrig upp ur sängen och känner mig helt slut, så vart tyvärr ingen bio ikväll vart göra naglar kväll försöka hålla sig vaken till 12, så jag sover lite längre en 6 imorgon bitti.. imorgon blir det stor tvättning medans androw är på fotbollscup, jag vill inte inse hur mycket tvätt det är en förns imorgon, för då får jag lite ont i magen, som min kära mor har tvätta våra kläder medans jag har tappat bort min tvättstuga nyckel så har man ej märkt av tvätten så mycket haha..

tänkte försöka se big brother ikväll är det ens ikväll? jag är nog den ända som inte tittar på det känns det som, jag bruka klara se låten från början sedan har jag somnat för kvällen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0