dag 1

mitt matschema första dagen (för att komma ihåg själv!)

06:00 - 2 glas mjölk 1 glas blåbärssoppa 2 hårdbrödsmackor med brieost
08:30 - mariekex och flaska vatten
09:30 - yoghurt med bär
mariekex
11:30 - barnmat 2 burkar & hårbröd
14:30 - yoghurt med bär
15:30 - 2 bananer
17:30 - middag
20:30 - kvällsfika



från och med idag ska jag börja äta bra mat som är bra för mig, inte någon bantbarnmat diet, nej det är för det är hälsosamt just för mig nu, självklart ska jag inte bara äta barnmat. ska undvika stekt mat och kryddor och allt sånt, ska bara vara ris potatis och pasta bara kokt mat därför blir det barnmat till lunch idag för jag har inte hunnit stått och gjort lunch hemma igår.. så nu kommer jag börja skriva vad jag äter och hur det känns om en vecka, om livet känns bättre eller sämre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0