jippiii jiippii



uppe med solen och känner hur kallt det kommer vara ute, bara det inte blåser som igår, fyfaaaan har iallafall invigt skinnjackan, underbart!

igår fick jag ett roligt mejl på jobbet, det har blivit en miss så jag ska få två löner denna månad. det passar ju helt utmärkt när jag åker till stockholm, som två nya jackor måste inskaffas, johanna har gnällt om att jag måste inskaffa mig en väska också, men har inte hitta en jag vill ha än satt det får också vänta! jag är den som trycker in allt i mina fickor har alltid gjort, dom är full med saker så det står ut som knölar i varje liten ficka jag får tag i jackan..

då kan man ju undra hur jag inte har märkt av att det fattas en månadslön? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0