kärlek

idag har inte min dag varit på topp, börjat med stanna hemma från jobbet och försökt fått till min mage men nej, fått avboka klipptiden jag skulle på idag som jag har varit superglad över men nää. men på måndag blir det klippning!!


men livet ser bra ut ändå jag får tänka framåt att allt kommer bli bra, jag ska försöka gå på affären för inskaffa mat till mig och androw för vi fira 6 år tillsammans idag hela 6 år av våra liv ihop. eller igentligen är det 7! (jag har hitta på ett datum för ville ha som alla andra romantisk dag) och jag hoppas på fler år tillsammans ;)

jag kommer ihåg våran första puss.

jag är världens lyckligaste tjej med min androw.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0