lördag

superduper trevlig kväll igår, vi fick välja ett par skor som kommer om en månad, får se vilka jag får plus att jag vann ett par skor också, men dom blir att sälja sedan. klänningen man fick med i goodiebagen vette tusan hur den är skapt men med lite nål och tråd så kommer den bli bra, den var v ringad ända ner till troserna? inte riktigt min stil, men gillade färgen på den så det blir att sy lite så kommer den användas..
med andra ord det var en toppen kväll!! hade super trevligt och roligt att dansa av sig lite..

imorse sov jag länge, jag kunde ej sluta surra inatt med androw hah sen vart det tvärt om så somnade sent inatt, imorse vart det vofflor igen, men dennagång vart dom myyycket godare hade nog gjort lite fel igår. suttit ute lite idag också fått lite sol i annsikte kändes bra, så vart det kina mat idag slapp söndag som det ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0