lycka till!




sitter här i soffan är små nervös, har tagit med mig en bit cheesecake åt mamma som hon kan snaska på medans jag är inne på undersökning, det värka ska ta några timmar satt..

igår brann det av lite i mitt huvud, androw hämtar mig från jobbet jag ber han om 3 lätta saker kolla mos ta ut fiskpinnarna kolla sås, jag springer på affären får sms att allt finns hemma, jag kommer hem och tar ut mospaketet och ska börja med middagen, japp det var en mospåse där i men den var öppnad och slut, hahahahaha vi började skratta och insåg att vi inte hade någon mos, så det var en korv och hamburgare på bylla!

sandra kom hit vi åt lite cheesecake och bara låg slappa i soffan som döda potatisar! tjuvkikade ut på folk också gjorde vi från mitt fönster eller en "kille" som värkade små full!

aja nu iväg på sjukhuset lycka till lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0