söndag




som min boy äntligen var ledig en söndag så gjorde jag hemgjorda pannkakor med vispgrädde och sylt i morse till frukost/lunch, vi mumsade i oss och la oss i sängen igen, sedan blivit fotbollsmatch tittande och serie, skulle ha tvättat idag men jag avstog och la mig i soffan iställe, får ta tvätt tid i veckan på kvällen iställe!

vi åkte hem till min föräldrar vi skulle invigt första grillningen idag hade jag tjata till mig men vart fläskfile och potatisgratäng iställe smakade nästan lika bra som grillat ;) så nästa söndag har jag bestämt det blir grillat!
androw åkt gymma lite jag köpte mig en godispåse och sitter här, inväntar bb som säkert resten av halva sverige gör just nu, jag tittar inte under veckorna för jag tycker det är tråkigt och så somnar jag innan det ens har börjat.

men söndag kan jag titta om det inte är någon bra film iställe får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0