tvätt tvätt...



vilken dag, vaknade halv 8 gjorde lite frulle insåg jag kan lägga mig å sova igen tills androw åker på jobbet, somnade låg kvar såg serie när androw åkte gick åh handlade present till sanna och hälsade på sandra en snabbis för komma ut i fin vädret, köpte två hårfärger gick hem la in ena färgen började grina lite undra vad fan jag ha gjort, sprang ner med tvätten fyfan vad tvätt ska ALDRIG mer, kommer ALDRIG mer tvätta utan androw.. fyfan säger jag bara, jag sprang solade mellan tvätten och färgade håret engång till, sedan kom androw äntligen hem vi åkte till mamma pappa åt middag och satt surra åkte hem till tvättjäveln igen..

sedan åkte ja in till stan umgås med sanna och dom sätt mellloo som det heter nu haha, nu ligger jag hemma invänta androw som ska komma hem med donken, perfekt lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0