gårdagen





 

denna helg har varit mycket tråkigheter men mycket roligt också.. åkte hem från jobbet i fredags var bara hemma tänkte jag skulle ha roligt men det var inte av hade inte lust längre, sedan lördag morgon gjorde vi oss klar androw åkte iväg köpte fiske grejer och vi åkte bort på smacken och fiskade och solade, dom körde hem mig när dom beställde pizza då kom jag hem skulle sova någon minut som vart 1 och en halv timme, helt slut var jag! sedan gick jag mötte upp sandra så gick vi till jonna såg på när sverige vann och satt och skrek i soffan! gjorde seger dansen! sedan var vi så trött så alla gick hem och sov, vaknade söndagen gjorde fruktsallad och satt oss ute och sola tills androw ville ge upp, så vi sov lite åkte till pappa åt grillat och åt tårta som det är morsdag farmorsdag!

 

min syster och mamma är på mallis med hela släkten, så hon har det nog bättre en oss här ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0