hemgång

god morgon sverige, nyss ätit frulle sov till halv 7 imorse vilken sov morgon, puuh!

jag är i malmö för jag går på kurs här, ska åka hem ikväll vill inte ååååka, mår toppen här några dagar till hade jag kunna stannat, men får åka hit på mini semester något! kanske någon som vill bila runt i sommar?

bor iallafall på clarion collection hotels, jääätte fint stort och mysigt mitt i "gamla delen", så håller kursen av roda utbildning jätte roligt och får lära mig det jag var ute efter.

fått lärt mig mycket om färg och tryck kundskap!

kursen slutar 4, min taxi går 6, och flyget 7, så vad jag ska göra är frågan som det ska bli supersol idag med så måste jag nog sitta på en gräsplätt få färg i annsikte. men vart gräset finns ska jag leta haha, får fråga mig fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0