MALMÖ







åkte 3 idag till malmö, sonja sa det var varmt här jag tänkte äch så varmt kan det inte vara som hemma tänkte jag, tog kavaj och en halsduk jag kliver av bromma för byta jag svimma av värmen nästan, insåg jag har alles för mycket kläder och helt fel skor med mig, jag tar nästa flyg till malmö inser när jag börja se allt folk med shorts och linne att jag är helt fel klädd för denna värme och jag har inget "sommar" plagg med mig... klockan 9 knäppte jag kort på mätarn så ni kan förstå hur varmt det är här..

jag checkade in och packade av mig sakerna och vandrade runt här fin fina staden! hittade donken och en bra affär med lite smått och gott! så kom med lite mat och tidningar godis och det..

ska försöka somna snart som att imorgon blir det hotell frukost! :)

jag har gjort idag allt jag INTE skulle göra..
första flyget = sätter mig vid en nödutgång och vinge ( är jätte flygrädd ) fick sita med en ungkarl som jag kunde prata lite med om hur de skulle gå till när jag skulle byta plan, som tur skulle han också till malmö så jag gick självklart fel så han ropade och sa åt mig gå rätt som tur var!

andra flyger = jag sätter mig med en barnfamilj...... i mitten hamnar jag så dom ska ge varandra saker så går armarna runt mig hela flyget plus att 12 åriga flickan sitter och grina för hon har lock för öronen som exakt hela planet har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0