jag lever..

jag lever, har jobbat och sovit och ätit är vell så ett liv ser ut helt enkelt! och jag älskar det..


idag möttes jag upp av 2 kassar mat på jobbet superduper glad! bra start på dagen!
jag är snäll så jag ska ge lite till johanna som jag kommer inte hinna äta upp allt!




mamma har varit här och storstäda lägenheten med mig, vi har skura igenomhela, gått med allt skräp och så, bortskämd? nä men städ hjälp tackar man inte nej till ;) så gillar hon att greja här fast hon inte vill erkänna det själv!

jag har ett problem skor, vart fan ska man ha alla skor? jag har en sko grej men den är fylld gömd bakom dörrar sedan i hallen, ser ut som jag har stor kalas här jämt skor överallt överfullt, och jackor samt koftor.. hur gör man?? någon som bor i en 1a och vet så kom med förslag! fundera på hylla runt väggen få upp dom där? hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0