julafton

haft en underbar jul, superduper bra julklappar och god mat!!










som sagt haft superbra julafton, började med uppesittar kväll med familjen, sov hos mamma och pappa för vakna med öppna första julklappen, fick jag och syster en ipad, vi åt julgröt och sånt gjorde oss klar för åka till släkten, såg kalle med barna W somnade första året han skulle se kalle och det, haha så söt! sedan ner till lokalen för äta mat och öppna julklappar!

fick superbra julklappar i år, superduper glad för alla! :')

igår var det juldagen med anndra ord utgång, vart en nykter utgång för min del! sov i A lägenhet, så måste erkänna när jag sitter här hemma fyfan vad jag har sakna mitt egna hem efter sovit borta 3 dagar! borta bra men hemma bäst!


varit jobba och stor handla middag, vart mycket grönsaker och sopper som jag får passa på medans A är borta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0