Underbara Jul!




varit på jobbet imorse åkte in till sjukhuset på besök, sedan köpte bingolotto sedan somnade jag skulle till kyrkan men pallar ej sitta där just nu, så åkt hem packat väskan för här ska det sovas hos föräldrarna idag & imorgon! jul mys och go mat!

jag älskar jul, jag kan inte förstå dom som inte gillar julafton, jag älskar allt med julafton.. ALLT! barn pyssel maten filmer spel allt allt allt, vakna på morgonen se julkalender med familjen till julgröt och macka, öppna första julklappen! och JA jag får fortfarande julklappar, jag skriver fortfarande önske lista till jultomten som hänger fint på kylskåpet.. kalla mig barnslig men såhär kommer jag alltid vara.. jag älskar ge bort julklappar också!

måste till lägga hur underbart bra julkalender har varit iår, super duper bra!


imorgon firas det jul i lokal med släktingar.. kameran följer självklart med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0