besök!




varit hos mamma & pappa i morse, forfarande tappa bort hem nyckeln överallt så kan ej tvätta eller något börja få ett psykbryt faktiskt, så får åka dit tvätta kläderna... jag eldade medans dom var på systerscup det var 11 grader inne när jag började elda, jag är så glad att jag inte bor kvar där! förstår inte hur dom står ut riktigt.

sedan vart det stor handla för mig så bjöd jag mamma på en hemgjord semla!! muuums fillebabbaa!
som att dom inte gör laktosfria så får man göra hemgjorda helt enkelt!

nu blir det bada lite, sitter med chocklad annsiksmask så jag skulle vilja äta upp mig själv justnu, men antar den smakar inte som den luktar för det hade varit lite konstigt!


imorgon blir det fota hela dagen ska bli roligt.. sedan åka till fränsta på ett besök om jag är nöjd tänker jag tippsa om detta men vi får se imorgon jag är pirrig i magen för jag ska börja skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0