glasögonorm



åkte på jobbet i morse som vanligt stökade på hemma lite innan, kom hem halv 6 gick kollade synen har misstänkt det är något som jag sitter 7 timmar framför datorn och jobbar dagligen och när klockan börja bli 4 bruka mitt annsikte nästan vara i skärmen, men har tänk jag är bara trött därför jag ser lite dåligt, men icke som nicke, jag behöver glasögon, jag ska bli en glasögonorm! det var som en helt ny värld när jag fick testa brillorna, haha jag såg på långt håll hihi! :)


gick hem somnade en kvart med datorn i knä slängde i mig mat, sedan iväg på affären och sedan jobba igen, så nu är man helt slut i kroppen!! bäddat nytt och städa upp här hemma lite för lovat syster & kusin ska få låna min lägenhet imorgon, aja nu blire krypa ner med älsklingen i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0