löördag!



godmorgon sverige, igår var det jobb för fulla muggar, sedan åkte jag & pappa kollade ut glasögon åt mig, blir spännade :) pappa tyckte alla var fin som jag tyckte var fula, haha men valde två jag är supernöjd med! ska ringa in idag säga jag ska ha dom, ville vänta tills idag!

sedan skyndade mig hem städade för syster skulle ha min lägenhet för ha tjej kväll, slog in paket och det åkte köpte lite mat gick till jonna, gjorde lite mat och umgås bara, sedan vart det sängen hos föräldrarna, vi såg film och myste med katterna, nu ska jag äntligen få igen mitt hem och kolla vad det blir för middag!

ska börja äta skonsam mat kokt mat, jag är sjukt dålig på koktmat vad det finns för recept, vad det finns för nya grejer att testa när det gäller kokt, jag gillar kött bit med stekt potatis! men gryter går ju också bra, men ska försöka hitta upp recept kokt mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0