helgens godingar!

oj vilken helg..



i fredags åkte jag till karla efter jobbet och umgås åkte hem skulle "städa" jo men tjena orkade inte städa, androws när han kom hem "vart har du städat?" hmm ingenstans hahhaha..

i går vart det kalas/fest, kunde knappt vakna började städa sedan gjorde mig klar androw kom hämtade vi upp farmor och drog på festen, jag tror jag gick hem vid halv 1 något, jag dansade mig svettig så hade jag as kalas roligt!

men inatt ville jag slå min kära pojk ibland blir jag inte förvånad över han, som han är så fruktansvärt klantig.... eller igentligen är vi dom mest klantiga i hela världen att vi ens har hitta varan och får livet att gå ihop med våra oturskroppar! men det löste sig med problemet och vi gick och la oss och sov!

nu ska jag vandra på affären för köpa middag tills androw kommer hem från jobbet blir nog en fet efterrätt också det är ju ändå söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0