igår!






jobbat hela veckan, idag är det röddag så då är man ledig känns otroligt skönt, jag behövde denna dag ledigt!
igår hämtade jag min guddotter på dagis i snö vädret, jag trodde ärligt hon aldrig skulle följa med mig, men det gjorde hon men hon såg lite beskymrad ut, det kan jag förstå första gången jag hämtar hon och det var ganska längesedan jag träffade hon, men gick så bra så!!

vi stökade på och lekte tills erika kom hem, vi beställde sushi för jag har tjata och tjata jag vill testa det, och min första tugga kände jag en spya växte innom mig, så nej sushi var inget jag kommer någonsin äta igen, fyfan fick göra en pizza! och mannen i huset fick 8 bitar extra!

androw kom äntligen hem igår, han hämtade mig vi åkte hem, jag skulle se hockeyn 2 i natt?! vad hände jo jag somnade efter 3 minuter den börjat.. men jag får skylla på att jag vaknat 6 varje dag nu och jobbat till 5! haha

Kommentarer
Postat av: modern

men lill erika:)

2012-01-17 @ 10:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0