lördag




igår åkte jag till makarenna efter jobbet åt middag och umgås med karla & theodore! mycket trevligt var det!
åkte hem stor städade köket gjorde fika så androw hade till imorse, somnade som en stock!

jag skulle upp 8 med androw för åka på fotbollscup idag, vaknade halv 12 av sms av johanna att dom skulle dit, och jag inser vad klockan är och att androw är borta och jag har sovit och inte ens vaknat i morse? detta är fruktansvärt ovanligt av mig, jag bruka vakna halv 5 varje dag av mig själv så tänkte att ställa klockan behövs ej.. haha och han åkte vell iväg såg att var ingen ide!

jag åkte dit tittade på fotboll åkte hem bakade och gjorde middag tills androw kom efter sista matchen, sedan umgås med han sedan kom sandra så vi har umgås!

måste säga jag har varit hemma i helgen bra tider, alltså fyfan vad skönt det har varit och vad jag har behövt det hära, imorgon är det söndag och det är då det bruka hända mest saker under helgen för min del. jobba och umgås med folk! får se vad som händer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0