ny vecka nya möjligheter

vi följde med mamma & pappa åkte skoter i söndag, roligt komma ut leka lite i snön, jag slog androw som en dåre för jag tyckte han körde fort haha fast gick säkert bara 30... haha men men kom hem åkte jobba somnade tidigt söndagen, helt slut!

igår jobba till 5 åt middag somnade typ, idag samma har nyss badat vänta på androw ska komma hem från träning, men perfekt gossip girl har släppts i natt så behöver några minuter för mig själv ;)



ihelgen blir det lite fest ska bli roligt! ska nog in till birsta hitta något nytt i fest form sätt en klänning från vila, hittat en klänning från acne med jag är sugen på får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0