sliten men kär




jobbar och jobbar, det jag inte förstår hur det ska gå till när man får barn va på jobbet halv 8 komma hem halv 6, blir långa dagar det går bra medans man är ung! men jag kanske ska inse jag är inte ung riktigt längre. snart 23 år och känner att jag trvis med mitt liv mina vänner alla i min närhet just nu!

jag gick en liten promenad på lunchen idag vilket underbart väder det var, röd om näsan och inköpt salladslunch som smakade skit, vilken besvikelse!

ätit nyss en fryslåsa till middag halv 10 äta middag, det funkar har varit inskaffa nytt på birsta, pengarna rullade bort men nya saker kom hem! sedan åkte jag jobba igen... förbannade 2 jobbet jag har det tar livet av mig ibland, när jag ser denna nyckel tänker jag den hänger mig runt halsen för den vill halshänga mig! men jag älskar pengar så vad finns det att göra!? men jag ska inte gnälla finns vissa som inte har något jobb alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0