gatufesten

nu är denna gatufestveckan slut, och den har varit fruktansvärt rolig!
 
i torsdags åkte jag och androw till bannsjön solade, jag ville bada men var alles för kallt för mig, sedan drog jag till jonna och nadja och alla på förfest sedan in på gatufesten, var svin roligt, jag tog en taxi hem tidigt, somnade fort fredag sov ja som en stock, sedan åt vi middag och det, gick ja upp till cecilia och andreas drog vi in på gatufesten, tyckte det inte var så bra, mötte upp androw och dom och åkte hem iställe, sedan lördag vaknade vi sent, gjorde ja mig klar åkte till makarenna på förfest sedan vare daaans heela kvällen lång, sedan mötte upp androw köpte vi mat och drog hem, söndags bjöd vi in oss hos mamma och pappa på middag och så passa vi på tvätta lite!
 
det bästa var nog på hela helgen att jag sa till androw jag vill ha en nalle, när jag möter upp han kommer han med en nalle och säger "jag har vunnit en nalle till dig, med dina pengar" hahahah men fick min nalle iallafall! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0