studenten

haft sen lunch för min kära lilla lilla kusin tar äntligen studenten, emelie har blivit stor och ska ut i vuxen livet, har redan knäppt överdriver mycket bilder och allt ska upp sedan.. filmat också men min mor ska hämta mig på jobbet sedan så åker vi direkt till studenfirandet, blir det paket öppning och middag!

jag & cillan ( kusin ) var på birsta igår fixade till det sista till våran studentpresent tror den kommer bli bäst, vad roligt vi hade igår när vi satt och höll på fixa!

fick med på film när mormor och hennes famor står dansar lite, haha släkten är värst med andra ord!



Cillan & jag när vi tog studenten, fyfan skulle vilja göra om allt fast göra om vissa saker vara gladare och så.. tänk ett litet mer steg i livet, MEN jag var så förbannad glad/lycklig att skolan äntligen var slut. men nu saknar jag skolbänken lite måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0