bubblas



igår gick jag in på ok sa jag vill ha en rosa triss, han sa åt mig det är ingen vinst på dessa jag svarar jo jag kommer vinna pengar, jag skrapar fram 25kr, han säger skämtar du? nej jag sa jag skulle vinna, han säger åt mig du fick tillbaka vad du köpte lotten för jag svarar nej jag har inte skrapa hur många gånger 25 är, jag skrapar fram gånger 2, jag löser in till 50 hela kroner och glad och nöjd går därifrån.

igår sprack min jeans som sagt, idag spiller jag rosa sylt på ljusgråa byxor, en fin runt alles perfekt rund liten prick, helt underbart tar och torkar bort av ilska jag inser det gick bort och blir glad igen, jag ska skriva ut 60 sidor av saker, jag inser efter 40 sidor att det är fel på inställningarna och får slänga allt.

så med det säger jag godnatt och åker vidare för se vart livet tar mig ikväll..
kanske ligger skattepappret i postkorgen så jag får grina lite eller vara glad?!

imorgon åker jag efter jobbet köper ny kamera så nu kommer det bli massa filmer i denna blogg börjar redan imorgon... håll utkik gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0