fuck fuck!

den här dagen har fan varit ren rövhål, bara för jag skrev förengångskull något på facebook och jag skrev typ "det här kommer bli en bra dag känner jag" jo men visst, samtidigt jag skrev det förvandlades det till helvete..

börjar med kliva upp gör mig klar sitter påklädd med ytterkläderna 10 över 7 inser vid halv att min moster har nog glömt bort mig, japp så jag väntar in androw ska vakna klockan blir 20 i 8 och han vaknar och vi åker iväg på jobbet, jag kommer på jobbet har special beställt papper jag ska ha till allt jag ska skriva ut 15 gånger 20 papper så blir typ 300 papper, jag kliver upp för papperna har kommit och det är fel papper, min blick hur dagen ska skita sig totalt och allt ska vara klart och packat för åka på måndag.. men jag fixade allt packat å klart innan 5 idag!

jag ringer min kära mor säger jag vill äta middag där, jag är kvar på jobbet till över 5 kliver in i bilen frågar dom vad det blir förmiddag dom har redan ätit och det finns ingen mat...

vilken daaaag... men fick thaimat i det nya i timrå SUPERGOTT gå dit föfan!

nu blir det dusch å lägga sig se tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0